torsdag 3. oktober 2013

Gavepose.

 Riktig god torsdag morgen!
I dag har jeg en gavepose å vise frem. Jeg har pyntet en pose fra Kreativ Scrapping
Oppi posen puttet jeg litt små "stæsj" til verdens beste Jill som fylte år i august.
Motivet jeg har brukt er fra Kenny K.

Ligner Jill på en prikk da hun går sine nattevakter *Ler***
Gjør vel egentlig ikke det, men passet i allefall bra til en sykepleier synes jeg.

Papirene er fra Maja Design.
Pyntet med blomster, bånd og perler.
Magnolia Doohickey dies Events flags.
Tekster fra North Star Stamps.


Motivet er som vanlig fargelagt med Copic.
Jeg har brukt følgende farger:
Hud: E11-21-51-50-93
Hår: E55-53-51-50
Hvit: E81. W0. Blender
Grå: C7-5-3
Rød: R59-37-35

Har brukt diverse produkter:


Tusen takk for besøket!
Klem fra Trine.

12 kommentarer:

Scrappelise sa...

Flott gave! Herlig stempelmotiv og fargelegging/pynt er så nydelig! ha en fin dag - klem fra Anne Lise

Jill sa...

Jo du, det er virkelig som å se meg!!!
Tusen takk for utrolig koselig besøk, skulle ønske tiden ikke gikk så fort bare!
Takk for herlig gavepose og alle godsakene oppi. Gryteklutene var det aller fineste og de skal henge på veggen til pryd.
Du er en stjerne av de skjeldne vennen
Så glad for at du finnes ♥
Stor klem fra Jill

Hilde sa...

Så flott, og for en gave å gi bort da!! Jill er heldig som har en venn som deg :-)))))

Lill Anita sa...

En flott gave å gi bort.
Morsomt motiv og friske farger.
Klem :)

Pinklady 68 sa...

Fineste gaveposen EVER!! Nydelig alle røde og hvite detaljer:-)
Herlig motiv!

KLem Laila.

Maritha sa...

Ser EXAKT ut som jillsan ju...hon lär vara den sötaste sköterskan på plats!! =) ;)
Meeeen ÅÅÅHHHH så himla fint du har gjort åt henne,riktigt riktigt snyggt!! Härlig present! =)

Kram kram

Veronique sa...

Kjempe fin gavepose ♥ Regner med Jill var kjempe fornøyd med den :)

Klem,Veronique

Anne-Eddie sa...

Nydelig og lekker pose!!
Heldige Jill! Hun virker da veldig fornøyd her!!
Klem fra Anne-Eddie ;)

Candy sa...

Fantastic card! Love the papers you have used and your stamp is fantastic :o)
You have embellished it beautifully!
Hugs, Candy

Ida sa...

Så heldig Jill er!:)) En utrolig lekker pose, likte den gjennomførte rød/hvite fargen!:))
Ida

Anne- Elisabeth sa...

Kjempelekkert kort, og må bare si at jeg humrer og ler for jeg ser Jill for meg i det anntrekket og stilen på nattevakt. Tror ikke att det hadde vært så mange som fikk sove da,Spesielt ikke menn.
Klem Anne-Elisabeth

Scrappellen sa...

Hei hei, Trine...flinke du♥!!:)
Nå har jeg kost meg i laang tid i bloggen din, til øynene ble store av beundring, og hjertet fullt av inspirasjon♥
Du er bare såå utrolig dytkig, både med fargeleggingen og pynting av kreasjonene dine, og jeg tror dette er en av de bloggene jeg kan hente mest inspirasjon ifra :)..veeldig nydelige ting, alt sammen :)
Ønsker deg en fin kveld videre,..og om jeg ikke er så go' på å legge igjen spor, så sniker jeg meg inn både titt og ofte her;)
Klem, Ellen