tirsdag 29. oktober 2013

CMN Utfordring#46

 En riktig god tirsdags morgen!
Ny utfordring hos Copic Marker Norge

Jul + Skisse
Er temaet denne gangen.

Tiden før jul går som regel i en rasende fart, så det er lurt å komme igang med julekortene nå om du ikke har startet for lengst da.
Julekortet mitt er laget med papirer fra Maja Design motivet er fra La-La Land.
         Jeg har brukt Angel Marci With Lyre fargelagt i disse fargene:
Hud: E21-51-50-93
Hår: E55-53-51-50
Hvit: E81.W0. Blender.
Brun: E44-43-42-40
Skygge: W5-3-1-00. Blender.
 Teksten inne i kortet er fra North Star Stamps.

 Her er skissen jeg har brukt, håper det er flere av dere som får lyst til å prøve skissen og lage er julekort.

Tusen takk for besøket!
Klem fra Trine.

9 kommentarer:

Maritha sa...

så himla flott kort Trine!! Underbara färger och bara helt toppensnyggt!! =)

Kramen

Pinklady 68 sa...

Nydelig kort!! Lekre ark, motiv og pynt sammen!!

Ha en fin dag!
Klem Laila.

Jill sa...

Helt utrolig vakkert!
Du er virkelig i en klasse for deg selv!!
Sees en dag håper jeg, hadde vært kos og tusjet litt sammen!
Stor klem vennen ♥

Anne sa...

Nydelig, så lekre farger og flott motiv. :)

Klem, Anne.

Anne-Eddie sa...

Nydelig kort! Er alltid fint med en utfordring som denne! Klem fra Anne-Eddie ;)

Ida sa...

Utrolig nydelig kort!:))Huden på motivet ser ut som fløyel...åssen får du det til?!:))
Et nydelig julekort, og en fin skisse.
Klem.

Tuppenshobbyblogg sa...

Så nydelig julekort.
Den skissen er veldig fin.

Klem,Kjersti

Therese sa...

Åååå, så flink du er! Nå har jeg sitti og sett på kortene dine langt tilbake i tid, for det er lenge siden jeg har besøkt bloggen din. Kost meg skikkelig! Herlige kort(falt totalt for det kortet du laget i mai, av den operasangerinnen. Så herlig! Keep up the good work! ;):)

Sissel sa...

Så lekkert, nydelig motov og lekkert fargelagt.
Klem Sissel