torsdag 22. mai 2014

Konfirmasjons kort.

 Heisann.
Jeg har nå laget et konfirmasjons kort med en nydelig hÂnglar jente. Jeg liker disse her så sinnsykt godt. Mulig det er fordi det er slutt på produksjon av disse herlighetene.
Dette kortet har fått masse vimpler etter inspirasjon fra Jill og Mona det blir nok flere vimpler på meg etter hvert for de er knall fine og pynter så godt opp.
Papirene jeg har brukt er fra Maja Design og tekster fra Ett Trykk og North Star Stamps.

Sketchy Colors kjører utfordringen grått og lilla så da er dette mitt bidrag.

 Motivet er fargelagt med Copics i disse fargene:
Hud:E11-21-51-50-93
Hår/Sko: E29-27-25-23
Lilla: V17-15-12
Grå: C5-3-1-0

Tusen takk for at dere besøker bloggen min!
Ha en fin kveld!
Klem fra Trine.

4 kommentarer:

Maritha sa...

Som alltid min vän har du lyckats helt perfekt med ditt kort...underbart fint :)

Kraaaaam

Kari sa...

Nydelig kort og herlig motiv!Lekkert farget!Nydelig!!
Tusen takk for at du deltar hos Sketchy Colors denne uken og lykke til!
Klem,Kari :)

Anitta sa...

O-ou, amazing! I love all in this card. Sorry my english... <3

Tuppenshobbyblogg sa...

Så lekkert konfirmasjonskort.
Flotte farger og så dekorativt med vimpelrekken.Og dritlekkert fargelagt motiv som alltid.
God helg !
Klem fra Kjersti