mandag 8. februar 2010

Stempel fra Moia!

Jeg var så heldig å få et gratis stempel fra Moia. Dette motivet får meg til å lengte etter sol og sommer. Det ble et "easel" sommerkort!
Her ser dere kortet sammenlagt!
Stemplet er et digital stempel, det er første gangen jeg prøver meg på dette, men det blir nok ikke siste gang. Gå inn på http://moias-hobby.blogspot.com/ og sjekk ut flere stempler.
Teksten er stemplet!
Den passet bare så bra til motivet!
Zoomet inn på motivet som er fargelagt med promarker! Har også fått seg en omgang med glitterlim!

4 kommentarer:

Guro sa...

Så herlig kort :-) Ordentlig stilig stempel og lekkert pyntet.
Klem, Guro

Gry-Beate sa...

Så nydelig et kort du har laget, kjempe fint pyntet;0)

Ida sa...

Hei!
Fine kort på bloggen din. La meg til som følger, så får jeg med meg det som kommer etter dette!
Hilsen Ida

Pinklady 68 sa...

Nydelig sommerkort!
Lekkert og gjennomført:-)
Utrolig mye fin pynt og ikke minst stempler.
Ha en strålende mandag:-)
Klem Laila.