onsdag 10. februar 2010

Bloggcandy og jubileum!!!!

Det foregår hos http://mettepipsscrappeblogg.blogspot.com/. Ta en titt innom henne, det er vært et besøk. Hun skriver:
Jeg startet denne bloggen den 23. juni i fjor, og hadde altså 7-måneders jubileum her på min datters bursdag i går;) Det ble feiret med en bedre middag på Bølgen & Moi! Jeg begynte å telle besøkende her i midten av juli, og på fredag tror jeg det var, passerte jeg utrolig 20.000 besøkende!Jeg er helt overveldet og utrolig takknemlig for at dere bruker av deres tid til å besøke meg her i bloggen, og spesielt hyggelig er det at dere vil følge meg og også legge igjen inspirerende og hyggelige kommentarer. Det gjør at jeg også har funnet mange flotte og inspirerende blogger som jeg kanskje ikke hadde funnet ellers.Håper også at jeg får treffe noen av dere IRL i løpet av året. Har derfor lyst til å gi noe igjen i form av blogcandy som jeg håper dere har lyst til å være med på!Reglene er som følger:
1. Skriv et innlegg i bloggen din hvor du legger ut bilde av candyen og linker tilbake til meg. Du må gjerne legge det til i sidebaren også.
2. Du må ikke legge deg til som følger av bloggen, men du får et ekstra lodd i potten hvis du gjør det (eller du allerede er følger av bloggen min).
3. Legg igjen en kommentar her slik at jeg finner deg.Hyggelig hvis du også har lyst til å legge meg til i blogglista di. Frist for candyen 15. februar.

2 kommentarer:

mettepip sa...

Hei, hei!
Så hyggelig at du vil være med å feire bloggen min! Har lagt to lodd i potten;)
klem fra
Mette

Anonym sa...

Thank you for some other informative web site. Where else may just I am getting that kind of info written in such a perfect way? I have a project that I am simply now running on, and I have been at the glance out for such information.