søndag 27. april 2014

Til Dåpsbarnet.

 Jeg har laget et kort til dåpsbarnet som skal døpes i en alder av 4år. Da synes jeg denne herlige gutten her fra Mo manning passet så bra.
Papirene jeg har brukt er fra Maja Design.
Tekster fra North Star Stamps
 Kortet er laget etter skissen til Copic Marker Sverige så jeg deltar med dette kortet der.
Motivet er fargelagt med Copic i disse fargene:
Hud: E11-21-51-50-93
Hår: E18-15-13-02
Brun: E47-44-43-42-41-40
Hvit: E81.W0. Blender
Rød: E18-19-07

Håper dere liker kortet mitt.
Ønsker dere alle en fin uke.
Klem fra Trine.

3 kommentarer:

Chris_P sa...

Åhh så fint!! Tack för du är med I vår skissutmaning på Copic Marker Sverige!

/Christina, DT

Magda sa...

Beautiful!!!
It's very beautifully colored, love him standing in the grass!

Anne sa...

Nydelig motiv, passer perfekt til en stor dåpsgutt. Lekre papirer og bling, nydelig pynt. Flott med skjea.

Klem, Anne.