mandag 14. april 2014

En liten påskehilsen med sjokolade.

Jeg har laget en liten hilsen til påske, med en liten sjokolade bit. Kortet her er laget etter disse målene HER
Selv om det ikke er en tradisjon i Norge å sende påskekort, så synes jeg det er veldig koselig. Og ekstra stas blir det jo da det ligger en overraskelse inni kortet som de fleste liker veldig godt. Sjokolade hører også påsken til.
Du kan også finne kortet mitt her hos Kreativ Scrapping.
 Motivet her er fra Bildmålarna og det er papirene også. Alle tekster fra North Star Stamps.

 Motivet er fargelagt med copic 




Håper dere liker kortet mitt!
Ha en fin dag!
Klem fra Trine.

3 kommentarer:

Maritha sa...

Åhhhh det här är så himla fint......och det vet jag med säkerhet eftersom det står framför mej nu. Hihihi
Härliga Trine som skickar så fina kort. Tack än en gång vännen. ......och det kaaaan tänkas att chokladen tar slut innan påsk!!*blink blink*

Tusen kramar till dig

RitaK sa...

Nyyydelig påskekort, og en liten sjokolade er jo alltid godt Trine! Riktig god påske ønskes deg og dine :-)

Torun sa...

Nydelig kort! Synd vi ikke er flinkere til å sende påskekort egentlig, for jeg hadde iallefall likt å få et slikt kort med en liten sjokoladebit inni! Håper du får en fin påske!