onsdag 23. november 2016

Pakkelapper!


 Hei og en riktig god morgen!

Her har jeg laget pakkelapper i lange baner!
Disse lappene her er helt enkle. Stemplet og embosset.
Det må nesten være litt enkelt synes jeg da det er såpass mange som skal lages.

Alle stempler jeg har brukt er fra North Star Design
Pyntet med litt bånd og bjeller.



Har også laget noen pakkelapper i farger og restepapirer som jeg har nok av.
Motivene her er alle fra disse Klippearkene
Så enkelt bare stanse ut og lime sammen.



Tusen takk for at dere besøker bloggen.
Ha en fin dag!
Klem fra Trine.

3 kommentarer:

Anne-Eddie sa...

Kjempefine..godt at ikke alt skal farges! Greit å gjøre det enkelt av og til ! Men disse var jo forseggjort da! Klem ;)

Kirsten sa...

Enkle og fine Trine 😊 Men det skal gjøres, og ting tar tid!
Men tror jammen jeg snurrer i vei med maskinen selv, og får brukt opp litt restepapir 😆

Ønsker deg en fin dag!
Klem Kirsten

Heidi sa...

Så mange herlige/stilige pakkelapper du har laget.
Er nesten så jeg ønsker en pakke fra deg bare for å få en slik.
Heldige de pakkene som får disse på seg.(og mottaker selvfølgelig)
Tror jeg må slenge inn en bestilling på stempel....... :)
Klem Heidi:)