søndag 15. juni 2014

Til konfirmanten.

 En riktig god søndag til dere alle.
Copic Marker Norge har i dag kommet med en ny utfordring til dere. Denne gangen er det
Sommer
som er temaet.
Jeg har laget to like konfirmasjonskort, med et sommer stempel fra Magnolia av nydelige Tilda.
Grunnen til at kortene er like, men med forskjellig farge er at to jenter som bor sammen og er stesøstre konfirmerte seg på samme dag. Samtidig som de bor på en gård hvor de driver med sau. Så da var dette motivet her helt perfekt.

 Jeg har da fargelagt med Copic i disse fargene:
Hud: E11-21-51-50-93
Hår: E57-55-53-50
Rosa: RV69-95-93-91
Sauen: W3-1-00.Blender
Lilla: BV17-34-23-31
Grønn: G94-24-40




Takk for at dere besøker bloggen min!
Klem fra Trine.

4 kommentarer:

Tuppenshobbyblogg sa...

Nydelige konfirmasjonskort.
Lekkre papirer og perfekt fargelegging :) du er bare så flink altså.
Klem fra Kjersti

Maritha sa...

Åhhhh så fina kort!!! Underbara färger och papper.......och stämpel.....och dekor. ......jaaaaa allt är fint på dina kort!!!! :) ♡

Kraaaaam

Dortesjs sa...

århhh super sødt Jeg vil linke til dig på min blog

Kjersti sa...

Utrolig nydelige kort Tirne, så lekkert pyntet - og perfekt fargelagt som alltid!
Klem fra Kjersti:)