lørdag 3. mai 2014

Til Konfirmanten

 Heisann, en riktig god helg til dere.
Jeg har nå laget et konfirmasjons kort til gutt. Motivet på kortet er en nydelig hÂnglar gutt som jeg fikk kjøpt av snilleste Wenche. Er litt vanskelig å få tak i disse gamle grommingene her. Jeg har fått kloa i noen av dem og jeg bare elsker dem.
 Papirene er fra Maja Design  og tekster fra North Star Stamps og Kort&Godt.
Kortet er laget etter Sketchy Colors skisse. Så da er dette mitt bidrag til utfordringen.
 Den skjønne gutten er fargelagt i disse Copic fargene:
Hud: E11-21-51-50-93
Hvit: W3-1-0.Blender
Blå: B97-95-93-91
Brun: E44-43-41

Takk for at dere titter innom!
Ha en god dag!
Klem fra Trine

3 kommentarer:

Hilde sa...

Så fint kort !!! Du inspirerer alltid med din flotte fargelegging.

Dette er en av mine gamle favorittstempler.. Det brukes ikke ofte men skal gjemmes for alltid

God helg.

Wenche sa...

Åh så herlig kort, Trine!!
Fine hÄnglen ♥ Stilig med maritime detaljer :)
Takk for at du deltar hos Sketchy Colors!
Klemmer, Wenche

Unknown sa...

Blue, white & brown is one of my favourite combos. Perfect boy card, love the nautical theme and your using od twine is so creative! Thank you for an inspiration!
Anna xxx