tirsdag 3. desember 2013

Toffifee eske.

Hei og en god tirsdag morgen.
 I dag er det 3.des og vi nærmer oss sakte mot jul. 
I dag er det jeg som har dagens inspirasjons "luke" i Copic Marker Norges julekalender.


Jeg har da laget en toffifee eske. Jeg har ingen mal på denne, men målene er 17,5cm x 27,8cm
Jeg har da falset på 10,8cm,12,9cm,23,7cm og 25,8cm deretter brettet og limt sammen.
Motivet er fra Paper Nest Dolls, Kreativ Scrapping  har også fått inn disse hærlighetene i fantastiske flotte gummi stempler.

 Tar dere en titt i Copic Marker Norge bloggen også,
 så har jeg en flott oppskrift å dele med dere på verdens beste julekake.
Så det er virkelig hvert ett besøk.

Motivet er som alltid fargelagt med Copic, jeg har brukt disse fargene:
Hud: E11-21-51-50-93
Hvit: W0.E81.Blender
Rød: T5, E19-07
Grønn: YG97-95-91

Har brukt diverse produkter:




Tusen takk for besøket!
Ønsker dere alle en fantastisk adventstid.
Klem fra Trine.

8 kommentarer:

Heidi sa...

Denne var nydelig og som alltid lekkert fargelagt.

Klem Heidi:)

Maritha sa...

Åhhhh så fin asken är. Det måste jag nog testa :) Härlig inspiration fr dej som alltid min vän

Kraaam

Scrappy Scatty sa...

scrummy delish!! xx

Carol sa...

WOW Trine!! This is so awesome! Luv your project and fabulous colouring. Lotsa luv, hugs xoxo

Paper Nest Dolls sa...

i LOVEE this Trine! toooo cute, what a great idea. Love to do something like this for gifts =)

Anne sa...

Nyydelig! Elsker fargeleggingen din, og for et herlig motiv. Så lekre papirer. :)

Klem, Anne.

Jill sa...

Dette er bare himmelsk flott Trine ♥
Elsker alt ved den jeg!
Noe av det første søstra mi sa når hun kom på besøk i dag var : Har du sett den fiiiine esken Trine har laget! Flinke vennen ♥
Ha en fin kveld
Stor klem

Kjersti sa...

En nydelig sjokoladeeske Trine, lekkert fargelagt motiv og så koselig med dombjeller!
Ønsker deg ei trivelig førjulstid!
Klem fra Kjersti:)