tirsdag 26. november 2013

CMN utfordring#48

 En riktig god tirsdag!
I dag er det tid for en ny utfordring hos Copic Marker Norge denne gangen ønsker vi å se alt av jul!
Bare husk at du må fargelegge med Copic på bidraget ditt.
 Jeg har laget et julekort med nydelig motiv fra My Besties jeg synes de motivene er fantastisk flotte.
Papirene jeg har brukt er fra Maja Design.
Alle tekster fra North Star Stamp.
Motivet er fargelagt med Copic i disse fargene:
Hud:E11-21-51-50-93
Pels:W3-1-0-00
Grønn:YG95-93-91.E81
Brun:E55-53-51-50
Hår:E47-44-43-42


Følgende produkter er brukt:



Tusen takk for besøket!
Ha en fin dag!
Klem fra Trine.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nydelig, du er superflink. Denne er bærer lekker. Ha en finfin uke. Klem

Anne sa...

Nydelig! Fantastisk fargelegging, og jeg elsker hyssingen og de hvite bjellene. Nydelige papirer og dies. :)

Klem, Anne.

Maritha sa...

Heeeeelt underbart fint kort min vän!!!

Kramen