onsdag 9. januar 2013

Happy new year!

Jeg var så utrolig heldig den aller første dagen dette året, jeg fikk en mail fra Kreativ Scrapping om spørsmål om jeg ville bli en del av DT i 2013 og det var klart jeg ville. Jeg ser frem til å starte opp med første utfordring. Gleder meg masse.
Jeg har laget et kort for KS som jeg selv mener er litt typisk meg kort. Det er et nyttårs kort siden jeg ikke klarte å ha alle julekortene ferdig til jul:)

Motivet og teksten her er fra La-La Land.
 Fargelagt i disse fargene:
 Hud:E21-51-50 
 Hår:E47-39-35-33-31 
 Grønn:BG78-75-72 
  Gul:YR24-23.Y15 
 Rød:T5. E19-07   


Ellers har jeg brukt papirer fra Kaisercraft og inkido.


Nærbilde av "grommingen"

4 kommentarer:

Jill sa...

Så glad for å ha deg her Trine!
Gleder meg til å samarbeide med deg hos Kreativ Scrapping♥
Nydelig nyttårs kort, herlig fargelegging
Ha en flott dag vennen!
Klem

Maritha sa...

Åhhhh så himla fint kort och så himla roligt med ditt nya dt jobb!! =)

Jag vill oxå vara Norsk och vara med där...hi hi hi

Kraaaam

Linda sa...

Gratulerer som dt:)Vel fortjent,du lager helt fantastiske kort Trine!!!
Klem,Linda

Ida sa...

Gratulerer, så velfortjent!:))
Nydelig kort, med skikkelig grom kar!:))
Ida