onsdag 6. juni 2012

Til Konfirmanten

Hei på dere!
Håper dere ikke er lei av mine guttekort med Kenny K motiv. Jeg har nok fått helt dilla på å fargelegge denne gutten her. Motivet er så kult på guttekort. Men jeg lover dette er det siste for denne gang:)

Her er et bestillings kort til konfirmant.
Laget etter skissen til Sketchy Colors så dette blir da mitt bidrag til dem denne uken.
Motivet er som vanlig fargelagt med copics. 
Papirer fra Maja design. 
Teksten er fra Kort & Godt.


Her kan dere se innsiden av kortet. Jeg er dessverre ikke sikker på hvor disse tekstene kommer fra.

Ønsker dere alle en flott og kreativ uke!
Klem:)

6 kommentarer:

Bodil sa...

Kjempeflott guttekort :)

Maritha sa...

Åhhhh kortet är ju bara såååå coolt Trine!! Underbara färger och sååååå fint målat!! =) Superduperfina detaljer på ett killkort med....WOW! =)

Kramen

Therese sa...

Skikkelig kult og FANTASTISK fargelegging...wow! :))

Kjersti sa...

Et herlig kort Trine - å lage kort til gutt det kan du!! Så flotte farger og tøft pyntet:)
Ha en fin dag!
Klem fra Kjersti:)

Lena Katrine sa...

Kjempetøft kort i herlige farger!
Takk for at du deltar på skisseutfordringen hos Sketchy Colors denne gangen - håper vi ser deg igjen ved neste utfordring også :)
Klem, Lena Katrine

Anniebee sa...

Hi, Trine! I love this boy card! I haven't colored this cutie yet but now I want to! I have seen your work around the Internet and I'm thrilled to be on Kenny K's team with you now! Thanks for visiting my blog and for your lovely comment.

Annie xx