søndag 3. juli 2011

Sommer candy:)

Hei, da er det tid for en liten candy her i bloggen min, har lyst til å gi en av dere en liten sommer gave:) Pakken innholder: TH blokk med mønsterpapir, ulike stempler og Touch maker i forskjellige farger. For å bli med på trekningen må du: legge igjen en kommentar her, kopiere bildet og publisere det i bloggen din med å fortelle om candyen min. Er du følger vanker det to lodd, men husk å gi meg beskjed om det! God sommer til dere alle! Trekningen blir : 30.juli kl 24.00

85 kommentarer:

yvon sa...

Hello Trine, wow what a great candy. Thank you so much for the chance to win.
Have a great summer.
Hugs, Yvon

Anonym sa...

Hei-hei, for en lekker candy :)
Takk for muligheten å vinne den :)
Jeg er følger fra før og legger denne i sidebaren i min blogg.
Ha en fin søndag videre:)
Klem Lill

Anonym sa...

Eg blir med jeg, er også følger fra før av:)du ser candyen i min sidebar.Ha en kjempe fin dag og sommer.klem

RitaK sa...

Takk for hyggelig besøk i butikken i går. Klart jeg vil være med på dette, så jeg er blitt følger og legger ut i sidebaren min. Tvi-tvi :-)

Scrappelise sa...

Hei! Så fin candy du har, jeg vil veldig gjerne være med i trekningen. Du vet sikkert at jeg er følger og så har jeg laget et innlegg om dette. Ha en riktig fin sommer, med litt mindre regn og litt mer sol!

Jeanett sa...

Dette var en flott candy som jeg har lyst til å delta på. Har linket til deg i bloggen min. Følger av bloggen din har jeg vært lenge, og er innom bloggen din hver gang du legger ut noe nytt.
Ønsker deg en flott søndag og god sommer;)
Klem, Jeanett

Patty Sue 2 sa...

Great candy! Thanks for the chance to win.

Gry-Beate sa...

Denne vil jeg jo gjerne være med på, så mye kjempe flotte ting!! Følger har jeg vært lenge, og har lagt deg i sidebaren. Nå krysser jeg alt jeg har!!

;0)Gry-Beate

Berit sa...

Hei, for en flott candy:)
Den vil jeg gjerne være med på. Link er på plass i sidebaren min og følger har jeg vært lenge:)
Berit:)

May Britt sa...

Super lækker candy... er lagt i min sidebar og har været fast følger længe.. hi hi

WencheP sa...

For en fantastisk herlig candy. Jeg blir med! Følger har jeg vært lenge og nå har jeg linket i bloggen min. 2 lodd til meg da...

Ønsker deg en flott og kreativ sommer.

-Wenche

❤ Kaia sa...

Kjempeflott candy, jeg vil gjerne være med på den.
Bilde og link i sidebaren min..
Klem fra Kaia

Angella sa...

Iiiikk, for en candy!!! Gjett om jeg vil være med...:))
legger meg til som følger og linker til deg i bloggen min...så er det bare å krysse fingrene:)

god sommer
Angella

Mette sa...

Wow, får en flott Candy, og selvfølgelig har jeg lyst på denne:)) Jeg leggr deg i sidebaren og linker!! Følger er jeg jo, så da her jeg dobbel sjanse;)
Krysser hele meg:)

Klem Mette

Gry-E. sa...

Super candy. Eg har lagt til candyen i sidebaren min. Eg er ikkje fyljar av bloggen, men du ligg i blogglista mi, så eg er innom kvar gong det er noko nytt:-)

Larisa sa...

Hello Trine!! I can't believe in this candy! Is this possible to win it even? I am never so lucky... But I keep my fingers crossed.. Thanks for the chance! I linked it on sidebar.
Hugs, Larisa. xx

Kattiz sa...

Hej, klart man vill vara med på en så fin Candy, har laggt upp den i min sidebar och följare är jag ju redan ;)
Kram Kattiz

Ellinore sa...

Denne må jeg jo bare henge meg på......flott candy....følger er jeg....så da er jeg kvalifisert for 2 lodd....tvi tvi.....
Klem.

Аня sa...

Hello! Here's my link http://missannchu.blogspot.com/ - I've put a pic on my sidebar, and I'd like to be your follower))
Thanx for the chance to win!
Hugs,
Ann.

kittirin-weltmeinerhandarbeit.blogspot.com sa...

Hello Trine ! Thank you so much for the chance to win, i just love your candy,i've linked it on my siderbar:http://kittirin-weltmeinerhandarbeit.blogspot.com
Hugs, Iryna

Anonym sa...

Wonderful candy! Thanks so much for offering it! I'm a follower, with best wishes from the country of smiles
Added it to my sidebar http://kitikas.blogspot.com/

Jorunn sa...

For en utrolig flott candy du har! Jeg vil gjerne være med og prøve lykken :)
Legger link og bilde i sidebar.

Anonym sa...

Kjempefin sommer-candy! Jeg er med:) -og jeg er allerede følger:)
Ha en fin uke og sommer videre!
Go klem, Tove

Toi9 sa...

Vil gjerne bli med på sommercandyen :)
Mye lekkert du frister med.
Følger har jeg vært lenge ;)
Bilde linket hit, ligger i sidebaren.

Ha en fin sommer :)
Klem Toini

Aic-krim sa...

Присоединяюсь к розыгрышу!!! Ссылка на боковой панеле по датам : http://aic-krim.blogspot.com/

Sanna Saksija sa...

Fin candy! Takk for sjansen! Hilsen fra Finland!

Katarinas Lille Verden sa...

Hei Trine.
kan jeg få være med i din candy?
jeg er følger av din blogg.
Hilsen Katarina

Lisbeths kort og scrap sa...

Hei Trine.
Dette var en utrolig flott Candy! Du er i sidebaren min, og nå følger jeg også bloggen din. Det var utrolig mye fint her :)
Klem fra Lisbeth

Zora sa...

WOW !! vilken härlig candy :O) Den vill jag gärna vara med och tävla om. Din blog är full av ider som man kan använda. Tack för chansen att vara med och tävla och en inspirerande blog!

-Sanna- sa...

Herlig candy du vil dele med deg.
Det vil jeg gjerne være med på.
Er følger fra før og har link i bloggen min.

Ane sa...

Hei! Jeg vil veldig gjerne bli med på candyen din! har lagt meg som følger :)
Ha en fin lørdag!

tone sa...

Veldig fin blogg candy! :D

Gro Tollaksen sa...

Kjempe kul blogg candy, har bilde med link i sidebaren min :P

Kreativelena sa...

Her søkte jeg etter sort hvit kort på google, fant kortet ditt og begynnte og lese blogg, du har masse flott, og jeg har lagt meg til som følger, og som en skikkelig wham bam avslutning så fant jeg jaggu bloggcandy også.. Så den vil jeg jo selvfølgelig være med på. Har laget et innlegg og lagt deg i sidebaren min.. :-)

Linda S. L sa...

Heia :D
for en fantastisk candy trine!
denne vil jeg prøve lykken på :D
har lagt deg i sidebaren min, er følger ifra før vet jeg, men kunne ikke finne følges knappen din for åskjekke.....
klemmmmm
tvi-tvi :D

Ida sa...

Hei!
Her var det masse fint du vil dele med oss!
Jeg krysser fingra, og henger meg på. Følger er jeg, så da blir det 2 lodd på meg.
God sommer!:)

Meretekj sa...

Kjempeflott blogcandy som jeg gjerne vil være med på:)
Jeg fant ikke følgerknappen, så jeg er dessverre ikke følger enda...
Jeg har lagt bilde og skrevet i min sidebar.
klemmer fra Merete

Vivian's hobby side sa...

Heisann!
For en herlig blogcandy! Så snill du er som gir oss sjansen til å vinne dette!
Har lagt meg til som følge, for her var det mye fint å mye inspirasjon å hente!! Du er kjempeflink! Har linket i min blogg med bilde av herligheten!

Ha en fin sommer!
Klem Vivian

sofia sa...

Hej

Vilken fin blog och fantastisk blog candy. Jag har länkat till din candy från min sidebar.

http://www.trisselochtrassel.blogspot.com/

Sofia

Janne-Lise sa...

Denne blir jeg gjerne med på - takk for denne muligheten. Jeg er følger og jeg legger deg i sidebaren i bloggen min.

god sommer til deg og dine :)

Tonje sa...

Jeg vil gjerne være med på trekningen! Krysser fingrene og ønsker deg en fortsatt fin sommer :) Klem fra Tonje

Rebecca sa...

Klart att man vill vara med ^^ Jag är följare och sen så länkar jag i min sidebar!
Karm
Becca

Joynana sa...

Trine, I am loving Dr. Phil-me-up. Your card is just perfect.

Hildes Scrappeunivers sa...

Så herlig sommercandy! Følger deg allerede og har lagt candyen i sidebaren min ♥ Krysser fingrene :)

Sommerklem

Merete sa...

Så spennende candy og ikke minst blogg du har, mye lekkert her!
Har lagt ut candyen din på bloggen min og følger bloggen din så da har jeg jo dobbel vinnersjanse!
-Krysser fingrene-

Nettan sa...

Jätte fint blog candy som jag gärna vill vara med och tävla om.
//Nettan

Anonym sa...

Kjempefint candy! Følger bloggen din, og har laget innlegg i min. :)
_Majitah

Snuppelure sa...

wow for en fantastisk blogcandy <3
jeg er gjerne med i trekningen og har 2 lodd ;)

Anne Gro sa...

Takk for titten rundt i bloggen din :) Legger meg gledelig til som følger, og prøver samtidig lykken på den fantastiske candy`en din !!

Ardilla sa...

Wow, wonderful candy... thanks for the chance.
I became a follower, I like your blog :)

Ukka sa...

Great giveaway...thank you for the chance to win.
Posted the link in my candy sidebar.
hugs, Ukka

Melanie sa...

Thanks for the chance to win such great blog candy. Hi from Queensland,.Australia (same as Make it Crafty).

Kristin Langnes sa...

Så utrolig flott candy! Jeg har lagt meg til som følger og lagt bilde i sidebaren i bloggen min! 2 lodd på meg! Hurra!

Heike's Creativeplace sa...

Wow, what a wonderful Blogcandy. Thanks for the chance to win, i've linked you on my sidebar and i'm a follower.....

Hugs
Heike

Sivic sa...

Utrolig flott sommer candy, det er nok mange som ønsker seg denne flotte overraskelsen i posten : )
Kjekk blogg du har, nå er jeg også blitt en følger hos deg : )
Ha en fortsatt fin sommer!!
Klem

Nelle sa...

Oj så mycket fina saker, det klart jag vill vara med på din candy :D

Följare är jag redan och jag har länkat i sidebar.

Kram Nelle

Lena Katrine sa...

Wow! For en flott candy!!! Den blir jeg gjerne med på :) Takk for muligheten!
Klem, Lena K

Kaz Bee sa...

I'm a follower and have posted your candy on my blog and side bar. I think your creations are stunning thank you for your inspiration :)

Hugs

Kaz Bee x

MereteN sa...

WOW.
Herlig blogg, og en flott sommer candy.
Jeg harlagtmegtilsomfølger i bloggen din, og lagt candyen i sidebaren.
Takk for at du holder denne.
http://mereteslekestue.blogspot.com/
Mvh Merete

Rosalee sa...

Hi Trines. Wonderful Giveaway. I would love to have a chance. I've linked your giveaway to my sidebar and I've become a follower of your great blog. I'll be keeping my fingers crossed.
Hugs, Rosalee

Yr sa...

Love your blog, you are very talented!
And gorgeous blog candy, thank you for the chance to win :o)
Yr

Misu sa...

Wow, søtt godteri!

Eemeli sa...

Hi Trine! That is one of a nice candy and thanks a lot for the chance to win it. I put the pic with link back here on my sidebar.
Hugs from Finland, Eemeli

Petra2 sa...

Great candy! Thanks for the chance to win.
Hugs from Germany

Unknown sa...

Hej Trine!
Tack för chansen du ger att vinna denna härliga candyn, klart man tar en chans. :)

xx/MulleSnuttan

Kjersti sa...

For en lekker blogg du har! Du er helt rå på fargelegging - gleder meg til kurs hos Papirpikene i august!
Da er jeg følger hos deg og har lagt ut bilde m/link i egen blogg - takk for muligheten til å delta i trekningen!
Klem Kjersti

Laney sa...

Super summer candy Trine, I am a new follower glad I stopped by your work is amazing
have posted on my sidebar
hugs
laney

Riti sa...

What an Amazing Summer Candy.
Your Blog is also very Nice!! Great Inspiration to all. I am a Follower here & have also posted on my Blog. I'M A BRAND NEW BLOGGER MYSELF & WOULD LOVE HAVING CRAFTERS ALL OVER THE WORLD VISIT MY BLOG & LEAVE A COMMENT. IF U WISH TO PLS HOP ON MY BLOG SOMETIME. Thanks for the chance to win this awesome Candy.
Hugs,
Riti

blog- alilpieceofheaven17.blogspot.com

leneridolahermansen@hotmail.com sa...

jeg er med :)

http://leneridola.blogspot.com/2011/07/give-away-i-juli.html

Unknown sa...

Jeg er helt ny i Scrap Booking,så jeg er gjerne med på Candyen din.Krysser fingrene da jeg,trenger alt jeg kan få av ting og tang til dette..
Utrolig masse pent og lage,er hekta jeg.
Jeg har blitt følger hos deg..
Hilsener fra Monica i Regnbyen

Pamela sa...

What great candy, thank you for the chance, have posted on my sidebar.

Pam x

Sara sa...

Vilken härlig Blog Candy, håller tummarna.

/sara

ps Fin blogg du har

Eline sa...

Bloggen din er flott. Mye inspirasjon her.Følger deg gjerne jeg =). Og så flott candy. Prøver gjerne lykken på den. Fortsatt god sommer =)

Spacegirl sa...

Jag är gärna med :-)
Jag har länkat i min blogg
http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2011/july/30-juli-sommarcandy-hos-trine.html

Spacegirl_@spray.se

Line sa...

Takk for muligheten til å delta. Dette er en flott blog candy! :) Jeg er nå følger og har linket til blog candyen din i bloggen min :)

Герцогиня sa...

Så utrolig flott candy! Jeg har lagt meg til som følger og lagt bilde i sidebaren i bloggen min http://ukaminaprisvechah.blogspot.com/! 2 lodd på meg! Hurra!

Marita sa...

Hei på deg♫♫.

Så flott candy♥. Jeg er følger hos deg fra før, og har nå lagt bildet med link til deg i min sidebar♫♫.

Klem Marita♥

Peninia / Gosia sa...

What an Amazing Summer Candy:)Thanks for the chance to win :)

Mallika sa...

congrats !
this is such a tempting candy !
thanx fer the chance
hugs
mallika

lisbeth sa...

For en flott candy, jeg vil gjerne være med i trekningen på den.

Dunja Trautmann sa...

Hello Trine,

I've found another blog to you. Wow, you make wonderful things. You have a distinctive style that is enviable, especially your salon visits. Compliment!!!

I thank you for this great giveaway. I would love to win it and try my luck. I hop into the draw for stuffing. :)

hugs
Dunja x

rossella sa...

Thank you for this great opportunity! Your blog is beautiful!! rossellafortunato@hotmail.it

Timi sa...

Hello Trine!
Super summer candy, I am a new follower, have posted on my sidebar
http://tittyscrap.blogspot.com/

hugs
Timi

jenn sa...

Virkeligt fint set! Jeg vil meget gerne vaere med!! Jag har tippset pa bloggen min:
http://barbados.blogg.se/2011/july/30-juli-blogcandy-1.html

Kirsten sa...

Hei Trine....:)
Klart jeg er med på denne flotte candyen. Jeg er følger fra før, og har nå lagt deg inn i sidebaren min..:)
God Sommer!

Klem fra Kirsten:)