onsdag 27. april 2011

3 stk "Tryllekort"

Da er jeg i mål med julekortene for april til http://hjertebodensjuleblogg.blogspot.com/ det er ikke så enkelt å lage julekort nå, men disse her var morsomme å lage. Har stort sett brukt restepapir, det er greit å få brukt opp restene på denne typen kort. Malen på kortene er funnet hos http://stampartic.blogspot.com/ det er http://mariannespapir.blogspot.com/ som har laget malen. Jeg har forandret målene slik at kortene er litt i underkant av 6"x6" liker best kort i de målene:)

9 kommentarer:

Marianne H sa...

Helt nydelige julekort!! Helt enig, det er ikke lett å lage julekort i april. Er akkurat ferdig jeg og :-D

Maya sa...

Jatakk, til hÄnglar kortet!
Skal jeg sende adressen, så er du ferdig med juleposten også?! *ler*
Det var bare såååå utrolig lekkert!
Nydelige farger, lekkert med "snøen" og nydelig fargelagt!

Skal du oppover til Gausdal snart eller?
Venter på besøk jeg ;)
Klem fra Maya

Pinklady 68 sa...

Utrolig lekre julekort! Likte alle tre kjempegodt:-) Nydelige detaljer og farger sammen på de alle!
Ha en fin uke! Klem Laila.

Dorte sa...

Flotte julekort du har lavet. Lavede selv mit første tryllekort i denne uge efter tutorialen hos StampARTic. Havde aldrig set et sådan et før. Og nu pludselig ser jeg dem over alt. Men dine er fantastiske. Nydelige border puncher. Skulle gerne ha fingrene i den du har brugt på Kenny K kortet ;)
klemm fra Dorte

Bodil sa...

Du er en tryllekunstner med papir og stæsj... Nydelige julekort du har lagd :)
klem :)

Marianne sa...

Fantastisk nydelige julekort Trine! Er det ikke deilig å være ferdig med april kortene? Men det er nok bare å brette opp armene på nissedrakta, for mai er rett rundt hjørnet:)
Jeg justerer også størrelsen på "Tryllekortet" innimellom, alt ettersom hvilket motiv jeg skal bruke. Men det er alltid greiest med kort som passer i en vanlig clearbag.
Masse klemmer fra Marianne:)

Anonym sa...

3 kjempeflotte kort! Rå-stilig det i midten da!! :)
Go klem, T

Connie sa...

Åååå for noen nydelige kort :o)
Fikk lyst til å prøve denne brette-teknikken.
Ha en super helg.
Klem

Anonym sa...

As a Newbie, I am always browsing online for articles that can help me. Thank you