søndag 1. mars 2015

10 års Jubileum.

Jeg vil benytte anledningen til å gratulere stempelbladet Ett Trykk med hele 10 år.

I den anledningen har jeg dykket ned i bunken med "gamle" Ett Trykk for å finne et bidrag som inspirerte meg.
 Og det var ingen enkel sak for bare man åpner et blad så bobler jo inspirasjonen over.
 Men siden det går mot vår og konfirmasjonstid så valgte jeg å lage en gavepose til konfirmant. 

Denne posen her ble da til en gutt. Min inspirasjon fant jeg i blad nr2/2011 på side 22. Der har Else Irene laget en pose til konfirmanten. Så jeg håper dere liker min utgave av posen.
Jeg har fargelagt motivet fra Tickled Pink stamps med Copics.

Ønsker dere mer info om materialene jeg har brukt ta turen inn til Ett Trykk bloggen så finner du mer der.



Tusen takk for at dere besøker bloggen min!
Ha en fin dag!
Klem fra Trine.

2 kommentarer:

Anne-Eddie sa...

Hiver meg på denne oppgaven også!! Kjempefin pose! Klem ;)

Ida sa...

Ja, det er bare å bøye seg i hatten for dette fine bladet!:))
Nydelig pose, fine papirer, og spreke farger på motivet!:))
Klem.