søndag 30. mars 2014

God Påske.

 I dag er det en ny utfordring hos My Besties Norge denne gangen ønsker vi å se 
Vår/Påske
Jeg har laget et påskekort til en god venn. Papirene jeg har brukt er fra Bildmålarna jeg synes de påske papirene er helt nydelige.
Teksten utenpå og inne i kortet er fra North Star Stamps.
Da håper jeg du har lyst til å bli med på utfordringen våres og husk at du kan delta selv uten My Besties motiv.

 Motivet har jeg fargelagt med Copics i disse fargene:
Hud: E11-21-51-50-93
"Hvit": E81. W0. Blender
Lilla: V95-93-91
Brun: E47-44-43-41-40
Gul: E53-51-50

Tusen takk for at dere besøker bloggen min.
Ha en fin søndag!
Klem fra Trine.

4 kommentarer:

Maritha sa...

Ett riktigt nydeligt påskkort i sååå fina färger! ! :)

Kraaaaam

Jill sa...

Du er bare så flink du Trine!
Fargene er nydelige og huden får et helt spesielt skinn når du fargelegger. Du er en ener du ♥
God søndag vennen
Klemmer

Anne-Eddie sa...

Kjempefint! Synd at påskekort ikke er tradisjon her til lands!!Men om en vil, kan vi gi bort så vakre kort som du lager! Klem fra Anne-Eddie ;)

Blankina sa...

I love your Easter card, soo pretty.
Love the colouring and colours too,
Hugs Blankina