onsdag 26. juni 2013

Bryllupskort!

Jeg har laget et bryllupskort hvor jeg har brukt tre stempel trykk fra Magnolia.

Da er det jeg som er første mann ut med en liten sommer inspirasjon til dere hos Copic Marker Norge
Samtidig har jeg laget en liten utfordring, den finner dere HER

Kortet er laget på bestilling. Og papirene jeg har brukt er fra Maja design.


Jeg har brukt copic i disse fargene:
 Hud: E21-51-50-93
Hår: E27-25-23-21
Hvit: E81.W0. Blender
Rosa: RV95-93-91
Grønn: YG95-93-91
Gul: YR23-21-20
Svart: C9-7-5-3


Måtte ta bilder av kortet både inni og på baksiden 
sånn at dere kunne få se de fine diesene fra Marianne design.

Har brukt disse produktene:




Da håper jeg mange av dere blir med på utfordringen. 
Og tusen takk for besøket.
Klem fra Trine.

3 kommentarer:

Jill sa...

Jeg vil også være med på dette!!
Hmmm lurer på hvordan jeg skal snike inn et bidrag, for flotte Magnolia stempler kan man aldri få nok av!
Fantastisk flott kort, lekre papirer og fantastisk bruk av de tre motivene ♥
Stor klem til deg fra Jill

Merethe sa...

Så stilig kort.
Klem fra Merethe

Maritha sa...

Woooowser! Det här är så fint så jag tappar hakan helt enkelt.....jösses vilket jobb Trine. :) ♥

Kraaam