torsdag 26. april 2012

Gratulerer:)

Her kommer et bestillingskort!
Motivet er fra Wee Stamps, fargelagt med copics:)
Papirene er fra Kort & Godt, egentlig julepapirer:) Men liker man lilla kan de jo brukes alikevel.
Navn og dato er skrevet på PC og stemplet tekst fra NSS. Ellers er det sydd på marskin rundt panelene.
Det nydelige hjertet har jeg fått fra min kjære blogg venn Kjersti.
Har brukt MS punch, spellbindes, bånd, blomster og kaffeserviett.

Deltar i følgende utfordringer:
Scrapperiket: Bingo
Card and Scrap: Bruk blomster



17 kommentarer:

Karin Dahl sa...

Sååå hærlig dette kortet ble:)
Nydelig fargelagt motiv, og flott pyntet:)
Ønsker deg en fin torsdag:)
Clemzy Karin D

Isabelle Linnér sa...

Vilket fint kort och stämpeln är underbar.Så fint färglagt:)
kram

Jytte sa...

Så smukt et kort. Virkelig lækkert farvelagt.

1000 tak fordi du deltager i udfordringen hos Card and Scrap :)

Anne-Eddie sa...

Nydelig kort. Fargene var jo SÅ flotte!! Motivet var skjønt og nydelig fargelagt!! Klem fra Anne-Eddie ;D

nedergaard ( Lissy ) sa...

Det er så nydeligt et kort i fine farver... så fint et motiv der er så smukt farvelagt. Sødt med det lille hjerte.

Tak fordi du deltager i udfordringen hos Card and Scrap

Jill sa...

Nydelig kort Trine!
Veldig fine lillafarger og herlig pynt :)
Supert med syingen også, det er det en stund siden jeg har gjort, så nå får jeg dra den frem igjen ser jeg for det blir jo så fint!
Ha en fin kveld
Klemmer

Catherine sa...

Beautiful card, love the cute image and your gorgeous shading.....

Veronique sa...

Nydelig kort ♥

Klem

unni's scrappeboble sa...

Wow, dette var skikkelig nyyydelig :)
Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår :)

Unni
Scrapperiket

Bodil sa...

Nydelig kort, flotte farger og et kjempefint motiv.
klem :)

yvon sa...

Just gorgeous.
Hugs, Yvon

Ida sa...

Fint oppsett, og et nydelig farget motiv.
Nå har jeg prøvd Copics, og de er jo veldig bra...Akkuratt som fargene er "fyldigere".
God helg!:))
Ida

Nina sa...

wow! Søtt og vakkert kort. Du skriver at dette er julepapir, men det kan jeg ikke si at jeg ser. Alle detaljene, pynten, mønsterarkene, blonder, blomster og ikke minst motivet passer utrolig godt sammen. Motivet er nydelig fargelagt og jeg skulle ønske at jeg fikk til det samme.

God helg!

Jeanette sa...

Nydelig nydelig, Trine :) De stemplene er kjempefine. Ha en flott helg! KLem Jeanette :)

Kjersti sa...

Hei Trine! For et nydelig kort du har lagd, så utrolig lekker fargelegging! Liker så godt disse motivene, men synes håret er litt vanskelig å fargelegge - du får det til så bra!
Nå står det over med konfirmasjonen også, jammen mye å stå i med for deg om dagen:)
Ha en fin søndag!
Klem fra Kjersti:)

Marianne H sa...

Jeg blir helt matt,så flott!!!!
Du har virkelig blitt HELT rå på fargeleggineg.
God søndag, helgeklem fra Toten.

Lill Anita sa...

Et nydelig kort med flotte farger.
Likte oppsette til korte veldig godt.
Og en søt motiv du har på.

Vil minne om jeg har fortsatt blogcandy som jeg har frem til 15 mai Bli med !

Klem :)