søndag 28. februar 2010

LO

Her kommer enda en ny LO fra meg.

6 kommentarer:

oheidia sa...

Hei! Koselig blogg du har og du både scrapper så fint og lager fantastiske kort. Ble tipset av Pink laydy og da måtte jeg inn og kikke vet du!

Har lagret det under min blogliste så jeg titter innom snart igjen!

Lambi sa...

Herlig LO! Morsomt med annenhvert bilde i svart/hvit og farger på siden, og fine farger du har brukt...pent med blomsterranken! :)

Gry-Heidi sa...

Så kjempeflott LO ! Nydelig pyntet !

Klem, Gry-Heidi :)

Pinklady 68 sa...

Lekre ark og nydelige blomster på denne LOèn, Trine. Kjempefint oppsett på bildene også!
Ha en fin søndags kveld!
Klem Laila.

Mette sa...

Knallstilig LO. Flotte farger og sammensetning med de turkise blomstene og fargene på bildene var bare såå stilig!! Gleder meg til å se flere LOer!
Klem Mette

Toi9 sa...

Kjempefin LO. Ellers mue fine LO'er og kort. Takk for kommentarer, koslig. Legger meg som følger og legger deg i blogg lista mi.
Ha en fin mandag :)